آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد در حاشیه بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از زندان شهرستان اهر
 آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد در حاشیه بازدید معاون رئیس قوه قضائیه از زندان شهرستان اهر
در حاشیه بازدید دکتر بابایی معاون رئیس قوه قضائیه از زندان شهرستان اهر ۹ تن از زندانیان جرائم غیر عمد این زندان آزاد شدند.

به گزارش اعتدال روز – نیوز ؛ بابایی در بازدید از بخش های مختلف این زندان اهر با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در زندان این شهرستان و وضعیت مطلوب آن از جهات مختلف گفت: در بحث اشتغال، آموزش و تربیت، اقدامات خوبی در این زندان انجام شده و ۱۷  کارگاه فعال برای اشتغالزایی بعد از آزادی زندانیان دایر شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در این زندان گفت: حدود ۴۰ نفر که تقریبا شامل یک سوم زندانیان این شهر می شود، یک جزء از قرآن را حفظ کرده اند که این آمار هم بسیار مسرت بخش چرا که تأثیر بسزایی در تغییر رفتار و منش زندانیان دارد و تحقیقات هم نشان داده است که میزان برگشت پذیری این افراد به بزه و جرم، نسبت به دیگر زندانیان بسیار پایین تر است.

 

**** بازدید میدانی معاون رئیس قوه قضائیه از تصفیه خانه آب، پروژه جاده دو بانده اهر به مشکین شهر و ساختمان در حال احداث اداره ثبت و پزشکی قانونی اهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر به شهرستان اهر از تصفیه خانه آب این شهرستان و پروژه جاده دو بانده اهر به مشکین شهر جهت بررسی و رفع مشکل آزادسازی مسیر این جاده در راستای حمایت از حقوق عامه و کمک به توسعه و رونق منطقه بازدید کرد.
به گزارش اعتدال روز- نیوز ؛ حسن بابایی در حاشیه این بازدید با برخی از صاحبان اراضی و املاک حریم این جاده گفت و گو و مشکلات و درخواست های آنان را استماع کرد.
وی از پروژه های در حال احداث ساختمان اداری ثبت اسناد و املاک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اداره پزشکی قانونی شهرستان اهر نیز بازدید کرد.

 

**** بررسی مشکلات مربوط به تصرف و تملک اراضی از سوی شرکت مس انجرد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه ای، مشکلات و مصائب مربوط به تصرف و تملک اراضی از سوی شرکت مس انجرد را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را جهت رفع آنها صادر کرد.
در این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروه ویژه ای متشکل از دادستان شهرستان، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و معاون املاک اداره کل ثبت استان و طرح موضوع در کمیسیون رفع تداخلات استان، اراضی زراعی و مستثنیات محاط در اراضی ملی در تصرف و تملک شده توسط معدن مس انجرد بررسی و مشکلات این حوزه مرتفع گردد.