دیدار مردمی و بازدید رئیس سازمان ثبت از ساختمان در حال احداث شورای حل اختلاف شهرستان هریس
دیدار مردمی و بازدید رئیس سازمان ثبت از ساختمان در حال احداث شورای حل اختلاف شهرستان هریس
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به شهرستان هریس با جمعی از مردم در محل دادگستری این شهرستان دیدرا و به طور مستقیم به مسائل و مشکلات قضایی و اداری آنها رسیدگی کرد.

به گزارش اعتدال روز – نیوز ؛ حسن بابایی در این دیدار مردمی و در جمع مراجعین گفت: در قوه قضائیه، یک نگاه عادلانه به حل مسائل و مشکلات وجود دارد و مطمئن باشید در جهت احقاق حقوق مردم ذره ای کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
وی همچنین در ادامه از ساختمان در حال احداث شورای حل اختلاف شهرستان هریس که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بازدید و بر تسریع در اتمام این پروژه به جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تأکید کرد.
حسن بابایی در دیدار با کارکنان قضایی این شهرستان نیز، ضمن استماع سخنان، مسائل و درخواست های آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به برخی از این موارد صادر و نسبت به پیگیری سایر موارد قول مساعد داد.
وی در این دیدار گفت: کارکنان دستگاه قضایی بویژه در شهرستانها با امکانات و حقوق و مزایای نه چندان مناسب، با غیرت و اقدام جهادی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.
گفتنی است رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با سفر به شهرستان اهر، مسائل و مشکلات قضایی و اداری این شهرستان را نیز مورد بررسی قرار می دهد.