اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر
اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت بهسازی و مقاوم‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: برای مرمت این مجتمع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

سید محمدحسین بلاغی در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های تئاتر کوتاه و عکس سال ارسباران، بر ضرورت بهسازی و مقاوم‌سازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: برای مرمت این مجتمع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

بلاغی اظهار داشت: ارسباران و قره‌داغ هم در حوزه معادن،‌طبیعت و گردشگری و هم در حوزه هنر با توجه به ظرفیت بالایی که دارد یکی از محورهای توسعه استان محسوب می‌شود. وی افزود: علیرغم وجود بستر مناسب هنری و حمایتی باید این ظرفیت در منطقه ارسیاران ارتقا یابد تا برندسازی برای منطقه محقق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به مقوله مردم محوری به عنوان یکی از شعارهای دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم کمترین نگرش سیاسی به حوزه فرهنگ و هنر را دارد و زمینه را فراهم کرده تا هر کس که در مسیر ولایت است و دغدغه سازندگی دارد بتواند به فعالیت مشغول باشد.

بلاغی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار مردمی سازی در روزهای آینده از ۷۰ رویداد فرهنگی و هنری که به تشکل‌ها و انجمن‌های مردمی سپرده شده است رونمایی می‌شود.