تامین روشنایی معابر بیمارستان کودکان تبریز با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال
تامین روشنایی معابر بیمارستان کودکان تبریز با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرا و بهره برداری از فاز اول و دوم پروژه روشنایی معابر بیمارستان کودکان تبریز با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اعتدال نیوز- روز ؛ عباس حسامی در خصوص موضوع برق رسانی به محدوده بیمارستان کودکان تبریز گفت: موضوع تامین روشنایی محدوده این بیمارستان به لحاظ اهمیت آن در ارائه خدمات به شهروندان جزو اولویت های این شرکت بوده و بر همین اساس به منظور تسهیل تردد مراجعین به این مرکز عملیات اجرایی پروژه روشنایی معابر بیمارستان در سه فاز طراحی و آغاز شده است.

وی افزود: فاز اول این پروژه از مقابل بیمارستان تا زیرگذر اتوبان و فاز دوم آن از بیمارستان تا لوپ های تغذیه کننده به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه فاز سوم این پروژه در هفته های آتی اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: فاز های اول و دوم پروژه روشنایی معابر بیمارستان کودکان تبریز به متراژ تقریبی ۲کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد ریال انجام شده است.

*** برگزاری دوره‌های آموزش سیمبانی توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور ارتقای دانش فنی و علمی سیمبانان و حمایت از شرکت های پیمانکاری حوزه برق، این شرکت آماده برگزاری دوره های آموزشی سیمبانی است.

عباس حسامی اظهار کرد: سیمبانان رکن اصلی عملیات پروژه های اجرایی هستند و این شرکت آماده همکاری با شرکت های پیمانکاری در حوزه آموزش برای تربیت سیمبان جدید است. وی افزود: دوره های آموزشی به صورت رایگان برگزار خواهد شد و شرکت های فعال در حوزه توزیع برق تبریز می توانند نیروهای جدیدالورود را به منظور حضور در کارگاه های آموزشی معرفی کنند.

*** قهرمانی تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جشنواره فرهنگی، ورزشی مدیران صنعت آب و برق استان

تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز قهرمان هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی مدیران صنعت آب و برق استان شد.

سجاد حسین زاده اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی مدیران صنعت آب و برق استان در سال ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان در محل مرکز تصفیه خانه آب آبش احمد با حضور مالک حسین زاده دبیرشورای مرکزی و مسئول هماهنگی امور صنعت آب و برق وزارت نیرو، حسینی مشاور محترم معاونت حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی و دبیر شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو و شرکت های زیر مجموعه حاضر در استان و مجتمع آموزشی مدیران این صنعت برگزار شد.

مسئول ورزش شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: طی این جشنواره ۸۰ نفر شرکت کننده از حوزه صنعت آب و برق استان در ۵ رشته کوهنوردی، جشنواره پنالتی، مچ اندازی، دارت و طناب کشی با هم به رقابت پرداختند.

مسئول اجرایی هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی مدیران صنعت آب و برق، بیان کرد: در این دوره از جشنواره تیم شرکت توزیع نیروی برق تبریز توانست رتبه اول و قهرمانی این مسابقات را کسب کند. وی اضافه کرد: ۸ شرکت کننده، به ترتیب آقایان وحید ذریه، حمید سالک، مهدی خلیلی، علی واحد، ابولفضل شیری، میرابراهیم میرقاسمی، رحیم علیزاده از شرکت توزیع برق تبریز در این رقابت ها حضور داشتند.

*** قدردانی شورای مایان و بخشدار مرکزی تبریز از امور برق قراملک

بخشدار مرکزی تبریز و شورای اسلامی روستای مایان علیا در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات برق این روستا از مدیر امور برق قراملک قدردانی کردند.

رحیم محمدی بخشدار مرکزی تبریز و اعضای شورای اسلامی روستای مایان طی لوح سپاسی از مدیر امور قراملک در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات برق روستای مایان علیا قدردانی کردند.

با توجه به مطالبه اهالی روستای مایان علیا در راستای تقویت شبکه برق رسانی و تامین روشنایی با تلاش همکاران اداره امور برق قراملک به منظور تسهیل در تردد اهالی و بهره مندی هرچه بهتر از نعمت برق و رفع خاموشی های کلی، شبکه فشار ضعیف اصلاح و روشنایی معابر روستا احداث و همچنین حدود ۳۰ اصله تیر برق که به دلیل تعریض جاده در داخل معبر باقی مانده بود، اصلاح شد.