جایگاههای عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمت به زائران و مسافران اربعین حسینی (ع)
جایگاههای عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمت به زائران و مسافران اربعین حسینی (ع)
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آمادگی کامل جایگاههای عرضه سوخت منطقه برای سوخت رسانی بی وقفه به زائران و کاروانهای اربعین حسینی(ع) می باشند.

به گزارش اعتدال نیوز- روز ؛ ناصر راشدی مدیر منطقه، با بیان اهمیت آمادگی جایگاههای عرضه سوخت به ویژه جایگاههای مسیرهای مواصلاتی در ایام خاص سال گفت: ذخیره سازی مطلوب سوخت با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی انجام گرفته وهیچ مشکلی برای تأمین سوخت کاروانهای زائران اربعین حسینی(ع) وجود ندارد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر وظیفه شعیه حضرت امام حسین(ع) و شیفته نهضت عاشورا در کمک به برگزاری پرشور مراسم عظیم اربعین حسینی(ع) اظهار داشت، با هماهنگی و پیگیری انجام یافته جایگاههای عرضه سوخت مسیرهای مواصلاتی از لحاظ فنی و عملیاتی و ارائه خدمات مطلوب آمادگی کامل دارند.

وی درادامه افزود، اکیپ های نظارتی در ایام اعزام کاروانهای زیارتی اربعین بر نحوه ارائه خدمات سوخت رسانی در مسیرهای مذکور کنترل و نظارت خواهند داشت، شهروندان و زئران محترم هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را می توانند از طریق سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷ بیان نمایند.

شایان ذکر است، منطقه آذربایجان شرقی با ۱۲ ناحیه و ۴ انبار ذخیره سازی سوخت با بیش از ۵۰۰ نفتکش جاده پیما سوخت مورد نیاز بخش های مختلف مصرف را تأمین می نمایند. ۱۸۳ باب جایگاه عرضه سوخت و ۱۷۲ باب جایگاه عرضه سی ان جی نیز به صورت شبانه روزی در سوخت رسانی به بخش حمل و نقل فعال می باشد.

*** بهره برداری از یکصد وهشتادوسومین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در کلان شهر تبریز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره برداری یکصد وهشتادوسومین جایگاه عرضه سوخت استان در کلان شهر تبریز در آستانه گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

ناصر راشدی مدیر منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ضمن استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه خدمت رسانی و کمک به رشد اشتغالزایی در استان گفت: با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه و تعامل و سرمایه گذاری بخش خصوصی، جایگاه اختصاصی آذرناب بعنوان یکصد  هشتادوسومین جایگاه عرضه سوخت استان و هفتادمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی در کلان شهر تبریز راه اندازی و در مدار سوخت رسانی قرار گرفت.

ناصر راشدی با بیان اینکه توسعه خدمت رسانی به مردم شریف موجب تحقق حقوق شهروندی و امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه می گردد افزود: جایگاه آذرناب در زمینی به مساحت ۱۵۸۷ متربع و با سرمایه ای در حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال در کلانشهر تبریز احداث و علاوه برارائه خدمات سوخت رسانی، برای ده نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه افزود، این جایگاه با چهار سکوی بنزین با هشت دستگاه تلمبه چهار نازله و دومخزن ذخیره سازی سوخت با ظرفیت بالغ بر۱۵۰هزار لیتر، آماده ارائه بنزین به شهروندان و مراجعان محترم می باشد.

شایان ذکر است این جایگاه ششمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی در سال جاری است که مورد  بهره برداری قرار گرفته و به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به شهروندان فعال می باشد. با راه اندازی جایگاه مذکورتعداد جایگاه های عرضه مواد نفتی به ۱۸۳ باب و تعداد تجهیز سی ان جی نیز به ۱۷۲ باب رسیده است.