جایزه بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه در دستان بانوی آذربایجانی
جایزه بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه در دستان بانوی آذربایجانی
جایزه بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه طی مراسمی توسط معاون فرهنگی سفیر بلغارستان به مینا نظری بانوی ایرانی اهدا شد.

به گزارش اعتدال نیوز- روز ؛ جایزه بهترین روابط عمومی خاورمیانه به بانویی از استان اذربایجان شرقی اهدا شد.
طی مراسمی این جایزه توسط گرگی هاشف معاون فرهنگی سفیر بلغارستان در محل سفارت بلغارستان به مینا نظری بانوی ایرانی از استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

سازمان WCFA یک سازمان حرفه‌ای جهانی متشکل از اساتید ارتباطات و متخصصی روابط عمومی از سراسر جهان با دفتر مرکزی در داووس، سوئیس است و هدف آن از انتخاب برترین‌های این حوزه معرفی متخصصانی است که صنعت ارتباطات و روابط عمومی را در هر گوشه از جهان بهبود می‌بخشند. این جایزه برای اولین بار است که توسط یک ایرانی دریافت می شود.
نظری سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، وی پیش از این جایزه بهترین روابط عمومی جهان در سال ۲۰۱۷ را دریافت کرده و همچنین چندین دوره  داور بین المللی جشنواره های ارتباطات و روابط عمومی بوده است.

*** برق تبریز پیشگام کاربردی سازی هوش مصنوعی

سرپرست دفتر روابط عمومى شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به افزایش نقش هوش مصنوعی در عصر کنونی، گفت: روابط عمومی این شرکت در بهره مندی از ظرفیت هوش مصنوعی در فعالیت های روزانه طی چند ماه اخیر پیشرو در کشور بوده و از ابتدای سال جاری به صورت کاربردی آغاز شده است.

سلسه نشست‌های دانشی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ برق تبریز با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در صنعت برق با حضور عبدالله جعفریان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و همکاران این معاونت برگزار شد.

طی این نشست مینا نظری سرپرست دفتر روابط عمومى با اشاره به نقش هوش مصنوعى در عصر کنونى افزود: امروزه در تمامى زمینه ها می توان از هوش مصنوعى به شرط دارا بودن دانش این علم و فناورى استفاده کرد. وی ادامه داد: به مرور زمان اقتدار و قدرت تصمیم گیری از بشر گرفته شده و به هوش مصنوعى سپرده خواهد شد، با بررسی علوم مختلف طی سال های اخیر هوش مصنوعى، بیشترین تاثیر را روى علم پزشکى گذاشته است.

سرپرست دفتر روابط عمومى شرکت توزیع نیروی برق تبریز بیان کرد: در صنعت برق اعم از بهره برداری، مهندسی، خدمات مشترکین و سایر حوزه ها می توان از هوش مصنوعى استفاده کرد، کافى است متخصصین این حوزه وارد این عرصه شده و با تلفیق فعالیت هاى خود با این فناورى و بهره مندی از امکانات آن در بهبود عملکرد خود با کمترین هزینه و زمان ممکن موفق باشند. وی اذعان کرد: از ابتدای سال ١۴٠٢ در برخى از فعالیت هاى این دفتر از هوش مصنوعی استفاده می شود که در آینده نزدیک بهره مندی از این فناوری در بخش های دیگر شرکت توزیع نیروی برق تبریز به صورت کاربردی اجرایی خواهد شد.

نظری اضافه کرد: روابط عمومی برق تبریز با کاربرد هوش مصنوعی در فعالیت های روزانه طی چند ماه اخیر پیشرو این حوزه در کشور بوده و این به معنای تحولی عظیم در حرفه روابط عمومى و ارتباطات کشور است.

در پایان نشست به پیشنهاد دفتر روابط عمومى و موافقت معاون بهره بردارى، سلسه نشست های تخصصی هوش مصنوعى و کاربرد آن در صنعت برق  با محوریت فعالیت ها و چالش های مختلف این صنعت برگزار خواهد شد.