پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در منطقه آذربایجان شرقی با جدیت تمام پیگیری می شود
پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در منطقه آذربایجان شرقی با جدیت تمام پیگیری می شود
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان گفت: با توجه به توزیع سوخت به صورت یارانه ای، پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در منطقه آذربایجان شرقی با اهتمام و جدیت پیگیری می شود.

به گزارش اعتدال نیوز- روز ؛ ناصر راشدی مدیر منطقه، با اشاره به توزیع یارانه ای سوخت در بخش حمل و نقل، کشاورزی و صنعت و تفاوت قیمت فرآورده های نفتی با کشورهای همسایه گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی ضروری می باشد.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه افزود، تشکیل کارگروه پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات، کنترل و نظارت مستمر بر نحوه تأمین و توزیع سوخت از مبداء تا مقصد، پیگیری امور مربوط به کمیته تخلفات از جمله اقدامات این منطقه جهت مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت می باشد.
ناصر راشدی تصریح کرد، سعی و تلاش ما براین است تا سوخت استاندارد و با کیفیت به مردم شریف تحویل گردد. براین اساس در سال ۱۴۰۱ توسط بازرسان و کارشناسان منطقه از مصرف کنندگان عمده  ۲۰۸۶ مورد ، از جایگاههای عرضه سوخت۸ هزار مورد بازدید و از ۲۶۰۰ نازل فعال تلمبه های جایگاه های عرضه مواد نفتی استان بیش از ۲۶ هزار مورد آزمایش کمی و کیفی انجام شده است.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد، با توجه به بررسی های انجام شده، سوء استفاده از کارت های هوشمند سوخت یکی از موارد وقوع قاچاق فرآورده نفتی می باشد. لذا مدیریت و ساماندهی کارت های سوخت موجود در جایگاهها و کارت سوخت های شخصی می تواند کمک شایانی برای جلوی گیری از هدر رفت سرمایه های ملی گردد. بنا براین انتظار ما از مردم شریف استفاده از کارت سوخت های شخصی خود در راستای بهبود نظام توزیع سوخت می باشد.