افتتاح نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در برق تبریز
افتتاح نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در برق تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی یک هزار و 67 پروژه با اعتباری نزدیک به 2 هزار و 500 میلیارد ریال در مناطق تحت پوشش برق تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش اعتدال نیوز – روز ؛ عباس حسامی ضمن گرامی داشت هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت یک هزار و ۶۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و۴۹۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در مناطق تحت پوشش برق تبریز آغاز و به بهره برداری رسید. وی افزود: طی هفته دولت از مجموع پروژه های برق تبریز، ۸۹۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۸ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در محدوده شهرستان تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: از مجموع پروژه ها ۵۸ پروژه با اعتبار ۲۵۵ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال مربوط به شهرستان آذرشهر و ۹۰ پروژه با اعتبار ۲۰۱ میلیارد و۲۱۹ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو است.

 

*** روابط عمومی نقطه اتصال بین مردم و شرکت برق است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: روابط عمومی یکی از بخش های اساسی هر مجموعه و نقطه اتصال بین مردم و همکاران شرکت برق است.

عباس حسامی در نشستی صمیمی با کارکنان روابط عمومی ضمن تبریک کسب رتبه برتر جشنواره هنر هشتم، اظهار کرد: روابط عمومی ویترین هر سازمانی بوده و دارای جایگاه مهمی است و نقش موثری در ارتقای برند هر سازمانی دارد. وی با بیان اینکه مردم و همکاران این مجموعه ذینفعان شرکت هستند خاطرنشان کرد: در راستای ارتباطات دوسویه روابط عمومی نقطه اتصال بین همه ذینفعان شرکت است.

طی این نشست مینا نظری سرپرست روابط عمومی شرکت و همکاران روابط عمومی، در خصوص اقدامات و عملکرد ۴ ماهه روابط عمومی و چالش های پیش روی این مجموعه را طی گزارشی ارائه کردند.

 

*** تمام تلاش مدیران صنعت برق، تامین برق پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تمام تلاش مدیران صنعت برق استان تامین برق پایدار بوده و تلاش می شود تا کمترین مدیریت بار اضطراری اعمال شود.

عباس حسامی در سومین نشست کمیسیون صنایع اتاق تبریز که با حضور فعالان بخش خصوصی و مدیران حوزه انرژی استان در راستای بررسی مشکلات تامین برق صنایع استان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه افزایش دمای هوا طی هفته‌‌های اخیر، موجب بالا رفتن استفاده از تجهیزات سرمایشی و به تبع آن تغییر برنامه مدیریت بار شبکه شده است. وی با اشاره به مشکلات ناشی ازافزایش دما و مصرف و اخلال در شبکه برق در رابطه با صنایع، گفت: تمام تلاش مدیران صنعت برق استان تامین برق پایدار بوده و تلاش می شود تا کمترین مدیریت بار اضطراری اعمال شود که تاکنون صنایع تحت پوشش همکاری خوبی در این رابطه با برق تبریز داشتند.

 

*** استعلام فعالیت ها در شبکه برق توسط مردم راهی برای پیشگیری از سرقت تجهیزات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق نیازمند همراهی مردمی بوده و برای این منظور مشترکان می‌توانند همه همکاران شرکت در شبکه را از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند.

عباس حسامی با اشاره به موضوع سرقت کابل‌های شبکه توزیع نیروی برق طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۹۲ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت بوده و به‌منظور ارائه خدمات برق‌رسانی به این مشترکان در کنار دیگر تجهیزات بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فشارضعیف در مناطق تحت پوشش وجود دارد. وی  با تاکید براینکه پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق در کنار تدابیر لازمه نیازمند همکاری و مشارکت مردمی است، اضافه کرد: مشترکان تحت پوشش این شرکت می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت گروهی بر روی شبکه حتی با لباس مخصوص توزیع نیروی برق، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۱ استعلام کنند تا هویت افراد حاضر در محل مشخص شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تأکید بر اینکه همه فعالیت‌ها در شبکه برق در سامانه ثبت می‌شود و قابل رهگیری است خاطرنشان کرد: با پیگیری و استعلام از طریق سامانه فوریت‌های برق، کارشناسان شبکه اقدام به کنترل کرده و درصورتی‌که گروه فعال در محدوده متعلق به شرکت توزیع برق نباشد با همراهی نیروی انتظامی به منطقه مراجعه و سارقان دستگیر می‌شوند.

 

*** اصلاح روشنایی معابر خیابان خطیب با اعتباری نزدیک به ۳ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: پروژه اصلاح روشنایی معابر خیابان خطیب با اعتباری نزدیک به ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عباس حسامی اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به مشترکان شرکت پروژه اصلاح روشنایی معابر خیابان خطیب انجام شد. وی افزود: این پروژه با اعتباری نزدیک به ۳ میلیارد ریال در محدوده امور برق قراملک و با تلاش همکاران امور توسعه و بهسازی شبکه اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بیان کرد: طی این پروژه ۵۰ عدد چراغ ال ای دی ۱۲۰ وات نصب شده است.