اجرای پروژه شبکه برق مسیرگشایی شهید روشن‌پور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال
اجرای پروژه شبکه برق مسیرگشایی شهید روشن‌پور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف و احداث شبکه ۲۰کیلوولت زمینی خیابان جدیدالحداث شهید روشن‌پور (علی بقال) با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

به گزارش اعتدال نیوز – روز ؛ عباس حسامی در رابطه با پروژه برق مسیرگشایی خیابان علی بقال در منطقه ۱۰ تبریز اظهار کرد: پروژه اصلاح شبکه فشار ضعیف و احداث شبکه ۲۰کیلوولت زمینی خیابان جدیدالحداث علی بقال در حوزه امور برق ستارخان توسط امور توسعه و بهسازی شبکه انجام می شود. وی افزود: با تلاش همکاران شرکت برق تبریز در تامین روشنایی معابر به منظور تسهیل در تردد شهروندان و تسریع در ارائه خدمات حوزه برق، ۷۰۰ متر شبکه کابل خودنگهدار فشارضعیف و ۱۶۰متر شبکه فشارضعیف زمینی احداث شده است.

در خصوص این پروژه رسول زینالی، مدیریت توزیع برق شهرستان تبریز اضافه کرد: در ادامه روند این پروژه، برکناری خطوط فشارضعیف هوایی به طول ۳۵۰ متر و احداث ۴۰۰ متر شبکه ۲۰کیلوولت زمینی و یک دستگاه پست هوایی ۳۱۵KVA و عملیات خاکبرداری و حفر کانال به میزان ۷۲۰ مترمکعب و احداث کابل ۲۰کیلوولت منو فاز به متراژ ۱۲۰۰متر اجرا خواهد شد. وی بیان کرد: در راستای تامین اعتبارات این پروژه بیش از ۱۹ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

*** اجرای پروژه تامین روشنایی معابر سنگفرش شهید علیپور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: پروژه تامین روشنایی معابر سنگفرش شهید علیپور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تبریز اجرا می شود.

عباس حسامی مدیرعامل شرکت به همراه فرماندار و شهردار منطقه ۸ از پروژه تامین روشنایی معابر مسیر سنگفرش شهید علیپور در هسته مرکزی شهر بازدید کرد.

عبدالله جعفریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ در رابطه با این پروژه اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تبریز در حال انجام بوده و بر اساس تفاهم نامه فی‌مابین بیش از ۵ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال از اعتبار مورد نیاز توسط شرکت توزیع نیروی برق تامین شده است. وی اضافه کرد: در راستای اجرای پروژه تامین انشعابات و روشنایی مسیر شهید علیپور، ۲۲۵ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف هوایی احداث و ۲۱۰ متر کابل کشی آلومینیومی فشار ضعیف زمینی و ۴۴۰ متر کابل آلومینیومی جابجایی انجام شده است.

*** پاسخگویی به ۱۵۰۰ مورد درخواست و شکایات مردمی در سال ۱۴۰۱

نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ مورد از درخواست های مردمی طی سال ۱۴۰۱ توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز بررسی و پاسخ داده شده است.

طی ۱۲ ماهه سال گذشته یک هزار و ۴۶۳ مورد درخواست و شکایات مردمی به صورت حضوری و غیر حضوری توسط میز خدمت شرکت دریافت و مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشترین درخواست‌ها دریافتی با ۴۷۰ مورد مربوط به مراجعه حضوری به میز خدمت و بخش دیگر مربوط به سامانه‌های سامد، سمات و ملاقات‌های چهره به چهره در مساجد و مصلی اعظم تبریز و سفرهای استانی ریاست جمهوری و مسئولان کشوری بوده است.

در راستای رسیدگی به مشکلات مردمی، درخواست‌ها و شکایات دریافتی پس از بررسی به منظور رفع مشکلات و ارائه مشاوره‌های لازم به بخش های مربوطه ارجاع و تمامی درخواست ها منجر به نتیجه شده است.

*** روابط عمومی برق تبریز پیشرو در کاربرد هوش مصنوعی

سرپرست روابط عمومى برق تبریز از کاربرد هوش مصنوعى در فعالیت هاى روابط عمومى این شرکت خبر داد.

از ابتدای سال ۱۴۰۲ روابط عمومى برق تبریز اقدام به استفاده از ابزار هاى هوش مصنوعى در برخى از فعالیت هاى این دفتر نموده است که در طی ماه های آینده توسعه بیشتری خواهد داشت.

نظرى سرپرست دفتر روابط عمومى برق تبریز عنوان کرد هوش مصنوعى طی سال هاى اخیر تحولى شگرف در زندگى بشریت ایجاد نموده است که روابط عمومى ها نیز از این تحول مستثنی نیستند. وى عنوان کرد با وجود نقش موثر AI در زندگی امروزی، با این حال به این زودی جای انسان را به طور کامل نخواهد گرفت.

همچنین نظری به کاربرد هوش مصنوعی در انجام برخی کارهای تکراری در روابط عمومی اشاره کرد و افزود هوش مصنوعی با صرفه جویی در زمان و هزینه، به فعالین این حوزه کمک می کند تا انرژی خود را صرف نوع آوری و خلاقیت نمایند. وی از ورود AI -Auto در طی روز های اخیر به حوزه کسب و کار اشاره کرد که کارایی این نرم افزار بیشتر از AI و شبیه انسان است.

*** نصب و بهره برداری از ۱۰ دستگاه های سکسیونر هوایی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: تعداد ۱۰ دستگاه کلید، سکسیونر هوایی موتور دار و کنترل پذیر از راه دور با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در تبریز نصب و به بهره برداری رسید

عبدالله جعفریان اظهار کرد: در راستای تامین برق پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، دستگاه های سکسیونر هوایی موتوردار و کنترل پذیر از راه دور نصب و به بهره برداری رسید. وی افزود: دستگاه های کلید، سکسیونر هوایی موتوردار وکنترل پذیر از راه دور به تعداد ۱۰ دستگاه طی مدت پنج روز و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: نصب این تجهیزات توسط اکیپ های مجرب خط گرم و به صورت برقدار و بدون اعمال حتی یک دقیقه خاموشی به مشترکین صورت گرفت. وی خاطرنشان کرد: با نصب این کلیدها انتظار می رود زمان خاموشی شبکه ۲۰ کیلوولت، به میزان قابل توجهی کاهش یافته و مشترکین گرامی شاهد کمترین خاموشی ممکن در شبکه برق خواهند بود.